Beomni 2020 – konferencja e-commerce o sprzedaży omnichannel pod patronatem e-Izby

...

Zapraszamy na spotkanie!
Pierwsze takie i wyjątkowe, bo naszym gościom proponujemy ZMIANĘ w aspekcie spotkania i
myślenia o biznesie na marketplace’ach. Zmiana związana jest z ideą, którą chcemy się dzielić –
warto być omnichannel’owym sprzedawcą!

Case-studies & networking
Scena, prelekcje, to tylko i wyłącznie studium przypadków. Żadnej teorii, żadnej sprzedaży usług i
szkoleń. Co więcej, macie możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i wątpliwości z ludźmi,
którzy na co dzień tworzą wielkie i mniejsze e-biznesy!

Międzynarodowy event
Nie bez powodu BEOMNI 2020 odbywa się we Wrocławiu, czyli “Polskiej Dolinie Krzemowej”.
Konferencja o nowoczesnym handlu online odbędzie się w pięknym i historycznym miejscu.
Pojawią się praktycy, specjaliści oraz goście z całej Europy! Wydarzenie będzie tłumaczone na
język polski.

Dlaczego “BEOMNI”?
BEOMNI to pierwsze wydarzenie w Polsce, którego motywem przewodnim jest podkreślenie
znaczenia sprzedaży wielokanałowej w e-commerce. Podobnie jak na giełdzie, również w
sprzedaży internetowej, należy stać na kilku “silnych nogach”, dywersyfikując swoją sprzedaż.

Czym jest BEOMNI 2020?
Międzynarodowe spotkanie służące wymianie wiedzy oraz kontaktów:
27.03. – konferencja z udziałem międzynarodowych prelegentów
27.03. – targi usługodawców e-commerce
28.03. – warsztaty praktyczne (max. 20 osób)

Dla kogo jest BEOMNI 2020?
BEOMNI jest skierowane do wszystkich osób aktywnych w e-commerce lub takich, którzy planują
sprzedawać online. Od kadry zarządzającej, poprzez dyrektorów sprzedaży, aż po osoby już
zajmujące się sprzedażą, czyli managerów e-commerce, marketingu oraz IT,
mniejszych/większych sprzedawców, właścicieli marek/private label, producentów…

 

Więcej informacji o BEOMNI 2020  – https://beomni.setup.pl/

Zobacz także:

6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą

W ostatnich tygodniach Tradedoubler Polska pochwalił się efektami 6-godzinnego dnia pracy. Cofając się nieco – jak narodził […]

Czytaj więcej
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020

O wpływie epidemii koronawirusa na e-handel na podstawie badania i raportu e-Izby: „e-Commerce w czasie kryzysu 2020”. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na […]

Czytaj więcej
Postulaty firm zrzeszonych w e-Izbie ws. kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa
Postulaty firm zrzeszonych w e-Izbie ws. kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa

Wielu przedsiębiorców obawia się wpływu na ich firmy pandemii i związanych z nią, ale koniecznych, działań podejmowanych […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?