Beomni 2020 – konferencja e-commerce o sprzedaży omnichannel pod patronatem e-Izby

...

Zapraszamy na spotkanie!
Pierwsze takie i wyjątkowe, bo naszym gościom proponujemy ZMIANĘ w aspekcie spotkania i
myślenia o biznesie na marketplace’ach. Zmiana związana jest z ideą, którą chcemy się dzielić –
warto być omnichannel’owym sprzedawcą!

Case-studies & networking
Scena, prelekcje, to tylko i wyłącznie studium przypadków. Żadnej teorii, żadnej sprzedaży usług i
szkoleń. Co więcej, macie możliwość skonfrontowania swoich pomysłów i wątpliwości z ludźmi,
którzy na co dzień tworzą wielkie i mniejsze e-biznesy!

Międzynarodowy event
Nie bez powodu BEOMNI 2020 odbywa się we Wrocławiu, czyli “Polskiej Dolinie Krzemowej”.
Konferencja o nowoczesnym handlu online odbędzie się w pięknym i historycznym miejscu.
Pojawią się praktycy, specjaliści oraz goście z całej Europy! Wydarzenie będzie tłumaczone na
język polski.

Dlaczego “BEOMNI”?
BEOMNI to pierwsze wydarzenie w Polsce, którego motywem przewodnim jest podkreślenie
znaczenia sprzedaży wielokanałowej w e-commerce. Podobnie jak na giełdzie, również w
sprzedaży internetowej, należy stać na kilku “silnych nogach”, dywersyfikując swoją sprzedaż.

Czym jest BEOMNI 2020?
Międzynarodowe spotkanie służące wymianie wiedzy oraz kontaktów:
27.03. – konferencja z udziałem międzynarodowych prelegentów
27.03. – targi usługodawców e-commerce
28.03. – warsztaty praktyczne (max. 20 osób)

Dla kogo jest BEOMNI 2020?
BEOMNI jest skierowane do wszystkich osób aktywnych w e-commerce lub takich, którzy planują
sprzedawać online. Od kadry zarządzającej, poprzez dyrektorów sprzedaży, aż po osoby już
zajmujące się sprzedażą, czyli managerów e-commerce, marketingu oraz IT,
mniejszych/większych sprzedawców, właścicieli marek/private label, producentów…

 

Więcej informacji o BEOMNI 2020  – https://beomni.setup.pl/

Zobacz także:

CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?