Bank Pocztowy przystępuje do Izby Gospodarki Elektronicznej

...

Bank pracuje nad nowymi usługami z zakresu e-commerce m.in. śledzeniem przesyłek Poczty Polskiej z poziomu aplikacji mobilnej Pocztowego

Bank Pocztowy podpisał umowę o współpracy z Izbą Gospodarki Elektronicznej. Dzięki dostępowi do firm zrzeszonych e-Izby i bliższym kontaktom z ekspertami e-commerce, Bank będzie lepiej rozwijać swoje usługi cyfrowe i dopasowywać je do potrzeb rynku. Bank Pocztowy pracuje obecnie między innymi nad uruchomieniem śledzenia przesyłek pocztowych Poczty Polskiej z poziomu własnej aplikacji mobilnej.

Rozwój sektora e-commerce gwałtowanie przyśpieszył w ostatnich kilkunastu miesiącach głównie z powodu trwającej pandemii. Jego wartość szacuje się obecnie na ponad 60 miliardów złotych. Bank Pocztowy chce czynnie uczestniczyć w tym sektorze. Przystąpienie do e-Izby ułatwi nam dostęp do szerokiego grona partnerów działających na rynku e-commerce. Z jednej strony pozwoli to na lepsze dopasowanie usług cyfrowych do potrzeb naszych klientów. Z drugiej zaś strony efektywniej będziemy mogli wspierać naszego głównego akcjonariusza – Pocztę Polską w rozwoju nowych technologii związanych z e-commerce. Obecnie pracujemy między innymi nad wdrożeniem usługi śledzenia przesyłek pocztowych z poziomu aplikacji mobilnej Banku Pocztowego. To będzie nowa oferta zarówno dla naszych klientów, jak i osób  korzystających z usług Poczty Polskiej. Usługę uruchomimy w połowie bieżącego roku – komentuje Marcin Ledworowski, członek Zarządu Banku Pocztowego

Cieszymy się, że do naszej organizacji dołączył kolejny podmiot ze świata finansów, dążący do rozwoju kompetencji cyfrowych. Wierzymy, iż współpraca pomiędzy Bankiem Pocztowym oraz e-Izbą przyniesie wymierne korzyści na wielu polach działania – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

W ofercie Banku są już usługi ułatwiające zamawianie i odbieranie produktów zakupionych w Internecie. Klienci Banku Pocztowego bez względu na porę i miejsce mogą uzyskać SMS-em informację o oczekującej na odbiór korespondencji czy przesyłce, dzięki usłudze e-Awizo. Mogą także zamówić dostarczenie listów poleconych bezpośrednio do ich skrzynki na listy, a informację o ich dostarczeniu Klient otrzymuje SMS-em lub e-mailem. Obie usługi Poczty Polskiej  dostępne są w smartfonie i są bezpłatne dla klientów Pocztowego. Bank pracuje nad kolejnymi produktami rozszerzającymi ofertę dla rynku e-commerce.

Izba Gospodarki Elektronicznej jako najważniejsza organizacja z obszaru e-commerce,  reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Izba Gospodarki Elektronicznej  jest cenionym autorem poradników oraz raportów z zakresu e-Commerce, jak i całej gospodarki cyfrowej. e-Izba od lat wspiera i edukuje podmioty działające na rynku biznesowym w Polsce. Zarówno te obecne w kanale e-commerce, jak również te, które wymagają transformacji cyfrowej. Szkoła Gospodarki Cyfrowej czy Go! e-Commerce to główne projekty, wspierające ww. działania. W aktywności e-Izby duże znaczenie ma legislacja na rzecz rozwoju biznesu e-commerce. Od początku swojej działalności, Izba Gospodarki Elektronicznej działa na rzecz rozwoju płatności cyfrowych oraz obrotu bezgotówkowego.

 

Kontakt dla mediów:

Aleksandra Bocian
Specjalista ds. PR
Tel: +48 662 108 008
E-mail: pr@eizba.pl

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?