Awin testuje 4 dniowy tydzień pracy

...

Wszyscy pracownicy na całym świecie będą nadal otrzymywać pełne wynagrodzenie, jednocześnie zapewniając najwyższy poziom obsługi naszym partnerom.

Po 6 miesiącach testów 4,5-dniowego tygodnia pracy, oferując tym samym  zwiększoną elastyczność naszym pracownikom w czasie pandemii, globalna sieć afiliacyjna ogłosiła, że od początku 2021 roku wszyscy pracownicy będą pracować w 4-dniowym trybie pracy, bez zmniejszania wynagrodzeń czy zmniejszenia poziomów obsługi dla naszych klientów.

Pięknym zwieńczeniem dla testu krótszego tygodnia pracy, było otrzymanie przez nas nagrody dla Najlepszej Sieci Afiliacyjnej podczas konkursu Performance Marketing Awards, będącej uznaniem dla naszego wsparcia i fachowej obsługi, które zapewniliśmy naszym partnerom w tym burzliwym roku.

Nasze zespoły strukturyzują się tak, aby nie tylko nadal świadczyć obsługę 5 dni w tygodniu, ale również ją udoskonalić, poprzez poprawę współpracy wewnętrznej oraz dalsze stosowanie podejścia agile, którym pracownicy wykazywali się już przez cały 2020 rok w odpowiedzi na związane z tym rokiem trudności.

Wraz z tym przejściem do bardziej elastycznego sposobu pracy, firma zmienia przeznaczenie swoich biur, aby zapewnić środowisko, które lepiej sprzyja współpracy i innowacyjności.

Komentując ten krok, Adam Ross, Chief Operating Officer Awin, powiedział,

,,Mając na uwadze dobro naszych pracowników, eksperymentowaliśmy z bardziej nowoczesnym podejściem do pracy, skupiając się przede wszystkim na rezultatach niż na tradycyjnym jej rozumieniu. Zwieńczeniem tego jest 4-dniowy tydzień pracy, który daje pracownikom Awin możliwość spędzenia czasu z rodziną, skupienia się na pasji lub zaangażowania się w dodatkową naukę, tak aby czas spędzony w pracy był jak najbardziej produktywny. Wykorzystując mieszankę technologii, zespołów w wielu strefach czasowych i podejścia agile, zrobimy to przy zachowaniu poziomu naszej obsługi”.

O Awin

Awin to sieć mająca ponad 20-letnie doświadczenie, globalną społeczność, wiedzę technologiczną i inteligencję biznesową. Bez względu na to, jakim jesteś partnerem, jakiego poziomu obsługi lub narzędzi potrzebujesz, Awin zapewnia rozwiązania gwarantujące ciągły rozwój.

Będąc częścią Axel Springer and United Internet Groups, z ShareASale i Commission Factory, globalna sieć afiliacyjna Awin działa w 15 biurach na świecie, zatrudnia ponad 1000 pracowników, oferuje dostęp do 211 000 wydawców i 15 200 reklamodawców.

Łącząc firmy z konsumentami na całym świecie w branżach takich jak handel detaliczny, telekomunikacja, podróże i finanse, Awin wygenerował 11,1 miliarda euro przychodów dla reklamodawców i 818 milionów euro dla wydawców w ubiegłym roku finansowym.

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Czechach
Rynek e-commerce w Czechach

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej

Bezpłatne konsultacje z najlepszymi specjalistami z obszaru e-commerce B2B, nawiązanie współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami przedsiębiorców oraz […]

Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?