Apifonica nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.

,,Cieszymy się, że zostaliśmy przyjęci do e-Izby. Inicjatywy Izby Gospodarki Elektronicznej są w dużym stopniu dostosowane do naszego celu, jakim jest popularyzacja nowej technologii cyfrowej i ułatwienie komunikacji między e-przedsiębiorstwami a konsumentami. Członkostwo, to także świetna okazja do rozwinięcia naszej lokalnej działalności i zapoznania się z nowymi, potencjalnymi partnerami i klientami wśród polskiej społeczności biznesowej”Konstantin Selgitski, CEO Apifonica.

Zobacz także:

Sky-Shop.pl dołączyło do e-Izby
Sky-Shop.pl dołączyło do e-Izby

Sky-Shop.pl to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego, sprzedaży na Allegro i dropshippingu oferowane w systemie abonamentowym (SaaS). […]

Czytaj więcej
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?