Akademia Marketingu ogłasza program lutowych webinarów!

...

Akademia Marketingu nie zwalnia tempa! W lutym ponownie zapraszamy na spotkania online z czołowymi ekspertami w dziedzinie marketingu. Porozmawiamy między innymi o holistycznym i analitycznym spojrzeniu na SEO. Poznamy kulisy pracy copywritera, a także dowiemy się, jak hakować ludzki umysł i dzięki odpowiednim treściom skutecznie oddziaływać na swoich odbiorców.

Gośćmi lutowych webinarów będą Artur Pajkert (Cyber Folks), Rafał Moszkowców (SUSO Digital) oraz Krzysztof Gońda (Insignia).

 

Hakowanie umysłu. Skuteczne treści i komunikacja  

Kto: Artur Pajkert (Cyber Folks)

Kiedy: 10.02., godz. 10:00

Co łączy treści werbalne z umysłem świadomym i nieświadomym? I dlaczego marketerzy powinni znać ewangelię według św. Marka? Odpowiedzi na te pytania udzieli nasz gość – Artur Pajkert z Cyber Floks. Ekspert zdradzi uczestnikom tajniki tworzenia skutecznych treści, które mocniej wpłyną na przekonania odbiorców. Podczas webinaru poznamy także metody… włamywania się do ludzkiego umysłu, dlatego na spotkanie zapraszamy osoby gotowe wziąć odpowiedzialność za ogromną moc oddziaływania w komunikacji, jaką uzyskają w wyniku uczestnictwa w tym webinarze.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Prowadzenie projektu SEO, czyli jak praktyka czyni zwycięzcę

Kto: Rafał Moszkowców (SUSO Digital)

Kiedy: 17.02., godz. 10:00

Dlaczego zarządzanie Projektem SEO nie powinno być podążaniem utartymi ścieżkami? O holistycznym spojrzeniu na marketing wyszukiwarek opowie Rafał Moszkowców z SUSO Digital. Podczas spotkania dowiemy się, jak przestać myśleć wyłącznie o wąsko pojmowanym ruchu i jaki zestaw narzędzi SEO wykorzystać, by poprawić widoczność strony bez konieczności korzystania z usług zewnętrznych agencji.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Kulisy pracy copywritera

Kto: Krzysztof Gońda (Insignia), Michał Grzebyk (ContentHouse)

Kiedy: 25.02., godz. 10:00

Co tak naprawdę oznacza „bycie copywriterem” i co to ma wspólnego z warsztatem samochodowym? Zapraszamy na spotkanie z Krzysztofem Gońdą – człowiekiem, który z niejednego pieca wyciągał briefy, by okraszać je smakowitą mieszanką słów i emocji. Podczas webinaru dowiemy się, skąd czerpać pomysły na nieszablonowe hasła reklamowe oraz jak proste słowa i drobne zabiegi mogą radyklanie zmienić odbiór tworzonych treści.

Spotkanie z Krzysztofem Gońdą poprowadzi Michał Grzebyk.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Justyna Szmidt
Events & Education Customer Specialist
justyna.szmidt@contenthouse.pl
+ 721 005 564

 

Michał Grzebyk
Head of PR & Content Marketing
michal.grzebyk@contenthouse.pl
+ 782 010 316

Zobacz także:

Tricord nowym członkiem e-Izby
Tricord nowym członkiem e-Izby

Firma Tricord sp. z o.o. jest wydawcą portalu ecommerceportal.pl. Portal ecommerceportal.pl to źródło interesującej wiedzy o tym, […]

Czytaj więcej
Infobip nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Infobip nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Infobip to wiodący dostawca rozwiązań CpaaS i SaaS  umożliwiającym  firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika […]

Czytaj więcej
E-Izba Round Table-Nowy Cyfrowy Ład
E-Izba Round Table-Nowy Cyfrowy Ład

Pandemia i konieczność dostosowania się biznesu do nowej e-rzeczywistości tylko uwydatniły znaczenie transformacji cyfrowej. Aby przedsiębiorcy mogli […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?