Adtraction nowym członkiem zrzeszonym w e-Izbie

Adtraction istnieje od 2007 roku i wywodzi się ze Szwecji. Firma zajmuje się marketingiem partnerskim, z sukcesem prowadząc kampanie z obszaru finansów oraz e-commerce. W portfolio Adtraction znajdują się dobrze znane marki oraz bogaty wachlarz partnerów z całego świata. W swoich działaniach stawiają na transparentność, najlepszą obsługę klienta i lokalną obecność. Niezawodne i innowacyjne narzędzia technologiczne oraz współpraca nastawiona na długofalowe relacje wyróżniają firmę na rynku.
Celem Adtraction od zawsze była pomoc markom w sprzedaży oraz w efektywnym zarządzaniu budżetem marketingowym. Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej otwiera nam kolejne drzwi, pozwalające na realizację naszej strategii i rozszerzania grona naszych partnerów. Zależy nam na wymianie poglądów, doświadczeń i edukacji rynku w zakresie marketingu partnerskiego, poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami oraz poradami zaczerpniętymi nie tylko z naszego lokalnego doświadczenia, ale też od zespołów Adtraction w całej Europie. Ogromnie cieszymy się na współpracę z Izbą i wszystkimi zrzeszonymi firmami – mówi Kinga Przepiórka, Country Manager Poland.
Cieszymy się, że do grona członków zrzeszonych w e-Izbie dołączyła kolejna firma na rzecz rozwoju polskich e-przedsiębiorców.
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej