9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect pod patronatem e-Izby

...

Nowa rzeczywistość to też nowe możliwości biznesowe. Wykorzystaj szansę i zbuduj sukces oparty o dane!

15 października odbędzie się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect – wydarzenia, podczas którego eksperci i praktycy dzielą się najnowszą wiedzą, wskazuj trendy i najskuteczniejsze rozwiązania digital marketingu. W tym roku konferencja odbędzie się online. 

Tematem przewodnim tegorocznej edycji Blueffect jest Biznes oparty o dane w czasach nowej normalności. Podczas wirtualnego wydarzenia nasi eksperci odpowiedzą na pytanie jak największe firmy odnalazły się w nowej rzeczywistości? Jak budować biznes oparty na danych? Skąd je czerpać i jak nimi skutecznie zarządzać?

W Agendzie konferencji m.in:

 

  • Zorganizowana improwizacja, czyli zwiastun trendów marketingu nowej dekady

Krzysztof Przybysławski, Futureproof

  • Przyszłość widziana oczami marketerów, kluczowe obserwacje i plany

Łukasz Wójcik, Mitsubishi Motors

Jarosław Miszczak, Bluerank

  • Zadbaj o własne dane marketingowe, wykorzystaj je z fantazją, zintegruj działania reklamowe i nie przepłacaj… z Google Marketing Platform.

Marta Kusowska, Full Stack Experts

  • Modele predykcyjne i forecasty w służbie marketing managera.

Maciej Franas, Rafał Przepióra, Bluerank

  • Wycisnąć z danych co się da! Jak wykorzystywać dane jakościowe do podejmowania właściwych decyzji biznesowych.

Magdalena Euejda, Bluerank

 

Uczestnicy będą mogli wziąć udział także w warsztatach: Burze mózgów w nowej rzeczywistości – skuteczny proces generowania rozwiązań online (liczba miejsc ograniczona).

 

Pełna Agenda konferencji oraz informacja o prelegentach znajduje się na stronie https://blueffect.bluerank.pl/

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?