7 edycja konkursu e-Commerce Polska Awards 2019

...

Już po raz 7. firmy z branży e-commerce mają możliwość zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie w obszarze e-usług: Best marketing tool, Best logistic tool, Best Innovation in technology. Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 31 lipca 2019 r.

 

Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce, e-usług, a także e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.

 

Wśród laureatów poprzednich edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, Answear.com, Decathlon, Balladine.com, ING Bank Śląski, PKO BP, BLIK, Empik.

 

W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:

 

  1. a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:
  • Design & Usability (Design roku) 
  • Best campaign (Pomysł promocyjny roku)
  • Best in omnichannel
  • Breaking the doubts (przełamanie nieufności) 
  • Best on mobile 
  • Best in crossborder 
  • Think out of the box 

 

  1. b) Kategorie dla E-usług
  • Best tool for e-commerce 
  • Best marketing tool 
  • Best logistic tool 
  • Best Innovation in technology

 

  1. c) Kategorie dla Podmiotów finansowych
  • Best banking application (Najlepsza aplikacja bankowa) 
  • Best on-line insurer (Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)
  • Innovative e-payment solution (Innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych) 

 

BEST IN. W tym roku, po raz drugi, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.

 

Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.

 

Zgłoszenia będą zbierane do 31.07.2019 r.

Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 24.09.2019 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie.

 

Więcej informacji znajduje się na stronie: http://ecpawards.pl/

 

Zgłozszenia można składac online:  https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs-2019/

 

Regulamin konkursu: http://ecpawards.pl/wp-content/uploads/2019/04/REGULAMIN-KONKURSU-E-COMMERCE-POLSKA-AWARDS-2019-FIN-1.pdf

 

Głównym partnerem konkursu zostało ALLEGRO. Natomiast partnerstwo nad kategorią omnichannel objęła Orba, a think out the box – Dotpay. 

 

kontakt:

konkurs@eizba.pl 

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej z MPiT: Crossborder dla e-commerce
Szkoła Gospodarki Cyfrowej z MPiT: Crossborder dla e-commerce

Crossborder dla e-commerce Data: 7 listopada 2019 Miejsce: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, plac Trzech Krzyży 3/5, Warszawa Dla kogo: […]

Czytaj więcej
Payment Meeting 2019 pod patronatem e-Izby
Payment Meeting 2019 pod patronatem e-Izby

Wydarzenie Payment Meeting już na stałe wpisało się do kalendarza osób związanych z finansami i płatnościami, podczas którego spotykają […]

Czytaj więcej
Sii Polska nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Sii Polska nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Zatrudniając ponad 4000 ekspertów, Sii jest czołowym dostawcą usług IT i inżynierii przemysłowej w Polsce. Wspiera klientów […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?