7 edycja konkursu e-Commerce Polska Awards 2019

Już po raz 7. firmy z branży e-commerce mają możliwość zdobyć tytuł laureata Konkursu e-Commerce Polska Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. W tym roku wprowadzone zostały nowe kategorie w obszarze e-usług: Best marketing tool, Best logistic tool, Best Innovation in technology. Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury do 31 lipca 2019 r.
Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów, platform e-commerce, e-usług, a także e-finansów. Honorowani są w nim ci, którzy wyróżniają się wizją, innowacyjnym myśleniem i sukcesami biznesowymi w obszarze e-commerce. Tytuł laureata e-Commerce Polska awards jest potwierdzeniem jakości działania firmy oraz zaufania, jakim darzą ją jej klienci.
Wśród laureatów poprzednich edycji są takie marki, jak: eobuwie.pl, Answear.com, Decathlon, Balladine.com, ING Bank Śląski, PKO BP, BLIK, Empik.
W tym roku spośród uczestników konkursu wyłonieni zostaną zwycięzcy w następujących kategoriach:
- a) Kategorie dla Małych oraz Średnich i Dużych Podmiotów prowadzących e-sprzedaż:
- Design & Usability (Design roku)
- Best campaign (Pomysł promocyjny roku)
- Best in omnichannel
- Breaking the doubts (przełamanie nieufności)
- Best on mobile
- Best in crossborder
- Think out of the box
- b) Kategorie dla E-usług
- Best tool for e-commerce
- Best marketing tool
- Best logistic tool
- Best Innovation in technology
- c) Kategorie dla Podmiotów finansowych
- Best banking application (Najlepsza aplikacja bankowa)
- Best on-line insurer (Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel)
- Innovative e-payment solution (Innowacyjne rozwiązania płatności cyfrowych)
BEST IN. W tym roku, po raz drugi, wyłoniony zostanie zwycięzca nagrody głównej spośród laureatów wszystkich kategorii. O przyznaniu tego tytułu zdecyduje najwyższa liczba głosów.
Laureatów wyłonią w głosowaniu jurorzy – osoby z wieloletnim doświadczeniem, które są uznanymi autorytetami oraz szanowanymi profesjonalistami w swoich branżach. Tylko najlepsi bowiem są w stanie dokonać trafnej i obiektywnej oceny dokonań kandydatów.
Zgłoszenia będą zbierane do 31.07.2019 r.
Nad poprawnością przebiegu pracy jury czuwa audytor konkursu – kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Laureatów poznamy podczas uroczystej Gali, 24.09.2019 r. na ul. Mysiej 3 w Warszawie.
Więcej informacji znajduje się na stronie: http://ecpawards.pl/
Zgłozszenia można składac online: https://s.mobileinstitute.eu/eizba/konkurs-2019/
Regulamin konkursu: http://ecpawards.pl/wp-content/uploads/2019/04/REGULAMIN-KONKURSU-E-COMMERCE-POLSKA-AWARDS-2019-FIN-1.pdf
Głównym partnerem konkursu zostało ALLEGRO. Natomiast partnerstwo nad kategorią omnichannel objęła Orba, a think out the box – Dotpay.
kontakt:
konkurs@eizba.pl
Zobacz także:

Wykorzystaj UX w strategii digital marketingowej i odnieś sukces! Zaproszenie na webinar Ideo Force
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w […]
Czytaj więcej
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać?
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać? Statystyki mówią, że 7 na 10 kupujących przerywa […]
Czytaj więcej
Commerce Transformation Days 2022
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Commerce Transformation Days (CTD) – jedynej w Polsce międzynarodowej konferencji w […]
Czytaj więcej