LAUREACI KONKURSU PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

...

Znani już są laureaci PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018 – pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE ? pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.

Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy ? mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.

Laureatem nagrody Grand Prix został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.

Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.

A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:

  • the most effective mobile campaign: Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
  • the most effective lead generation campaign: Tradedoubler ? lead generation campaign for ING Bank Śląski
  • the most effective social media campaign: Awin – social media campaign for Steal Alert
  • the most effective affiliate program: Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
  • the most effective use of data: Optimise – activities for Neckermann Polska
  • the most effective sales campaign: Performics – W.KRUK campaign
  • The integrated campaign of the year: Bluerank – Euroloan integrated campaign
  • Performance technology of the year: Roivenue – CMO’s best friend
  • Performance or/and Affiliate agency of the year: Tradedoubler – „Connect &Grow”

 

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, givt.com
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia.

Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja Content House.

Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Patronat medialny nad konkursem objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl.

Zobacz także:

What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?
What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?

What’s a fantastic matter for the investigate paper on a career? How to Choose Pay Someone to […]

Czytaj więcej
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?

The best way to create a great exploration paper about youngster abuse? Facts, Fiction and Get Essay […]

Czytaj więcej
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why

The Experimented with out and Reliable Methodology for Harvard Format Citation in Motion by Section Aspect Harvard […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?