Izba powołuje e-Izba Retailers Group.

...

Izba Gospodarki Elektronicznej powołuje nową grupę dedykowaną retailerom poszerzającym biznes o e-commerce.

Dynamiczny rozwój e-commerce sprawia, że interesują się nim kolejne branże. Coraz częściej najwięksi retailerzy sięgają po ten kanał dotarcia do konsumentów, widząc w nim nowy obszar dla rozwoju swojego biznesu. E-Izba, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, tworzy nową grupę w swoich strukturach, skierowaną tylko do przedstawicieli branży retail. W 2019 roku startuje e-Izba Retailers Group.

Pomysł na powstanie takiej grupy jest spójny ze strategią i działaniami Izby Gospodarki Elektronicznej. Do grona e-Izba Retailers Group zapraszamy przedstawicieli zarządów. W ramach grupy podejmowane będą tematy z obszarów: nowych technologii– mówi Patrycja Sass-Staniszewska prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

E-Izba Retailers Group to zamknięta grupa przedstawicieli branży retail, którzy już działają albo planują rozwinięcie swojego biznesu o obszar e-commerce. Jej celem jest strategiczne wsparcie retailerów w rozwoju e-commerce i pomoc we wdrażaniu zmian umożliwiających rozwój działań omnichannel i intelligent retail w ramach organizacji. Grupę wspierać będą polscy i międzynarodowi eksperci posiadający doświadczenie we wdrażaniu zmian w organizacji na poziomie zarządów.

Przewodniczenie grupy w 2019 roku obejmie Dorota Bachman, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej oraz CEO Ravelo.

Rozwój przedsiębiorstw staje się coraz większym wyzwaniem. Do niedawna siłą napędową polskiej gospodarki była dostępność relatywnie taniej i wykwalifikowanej siły roboczej oraz finansowanie wielu aktywności ze środków Unii Europejskiej. Teraz mamy do czynienia z sytuacją, w której czynnikiem wzrostu gospodarczego jest cyfryzacja. Zdaniem ekspertów w ciągu najbliższych 6-7 lat przyniesie ona około 270 mld zł dodatkowego PKB. Dlatego jako wiodący podmiot na polskim rynku, skupiający ponad 200 podmiotów e-commerce zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowej grupy, wspierającej Retail. Wśród firm stowarzyszonych znajdują się firmy wyspecjalizowane w logistyce, rozwiązaniach platformowych, płatnościach, digital marketingu i wielu innych. Jesteśmy przekonani, że aktywność nowej grupy roboczej spotka się z dużym zainteresowaniem Retailerów, którzy jak widzimy znacząco przyspieszają swoje projekty związane z e-commerce. – Dorota Bachman, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej oraz CEO Ravelo.

Kolejną osobą wspierającą idęę stojącą za nową grupą w ramach e-Izby jest Jakub Gierszyński, członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.

Polski rynek  e-commerce rozwija się dynamicznie od kilku lat. Odpowiada za 40 mld zł przychodu i każdego roku procent wzrostu jest dwucyfrowy. Przeszło 70% Polaków korzysta systematycznie z Internetu i tam najczęściej zaczynając drogę zakupową. Ta przeważnie kończy się w sklepie stacjonarnym. Posiadanie działającego kanału e-commerce jest niezbędnym minimum aby marka mogła konkurować w realiach współczesnego handlu. Budowa własnego e-commerce to nie tylko wybór technologii, zatrudnię zespołu i sprzedaż wysyłkowa produktów. Świadome wejście marki w kanał cyfrowy stanowi prawdziwą rewolucję w organizacji. Odpowiadając na potrzeby rynku Izba Gospodarki Elektronicznej postanowiła nową grupę merytoryczną – podkreśla Jakub Gierszyński, Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej oraz E-commerce & Marketing Director Inter Cars S.A.

Idea e-izba Retailers Group spotkała się z zainteresowaniem członków organizacji. Jedną z osób wspierających jej powstanie jest Wojciech Zięba, Dyrektor e-commerce & omnichannel Decathlon.

Omnichannel bardzo dynamicznie rozwija się w sektorze retail i posiadamy globalnie wiele przykładów realizacji tej strategii. Branża retail obsługując każdego dnia miliony klientów w różnych sektorach i branżach jest również świetnym weryfikatorem praktycznego zastosowania strategii omnichannel na rynku. Firmy działające w Retail?u muszą cechować się duża elastycznością i zwinnością na zmiany zachodzące na rynku. W dobie niesamowitego tempa rozwoju technologii, która jest w stanie optymalizować procesy, dostarczać nowe kanały komunikacji i sprzedaży, kluczowe jest aby retailerzy równie szybko reagowali poprzez wdrażanie nowych rozwiązań w swojej codziennej działalności. Wymiana wiedzy oraz informacji jest kluczowa dla tego sektora aby efektywnie podejmować decyzje o kierunkach zmian –  Wojciech Zięba, Dyrektor e-commerce & omnichannel Decathlon.

Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej Patrycja Sass-Staniszewska zaprasza wszystkich przedstawicieli branży retail chętnych do dołączenia do grupy. Pierwsze, inauguracyjne spotkanie grupy odbędzie się 23 stycznia.

Osoba kontaktowa:

Paulina Wojczyńska, Project Director

paulina.wojczynska@izba.pl

 

 

Zobacz także:

What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?
What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?

What’s a fantastic matter for the investigate paper on a career? How to Choose Pay Someone to […]

Czytaj więcej
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?

The best way to create a great exploration paper about youngster abuse? Facts, Fiction and Get Essay […]

Czytaj więcej
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why

The Experimented with out and Reliable Methodology for Harvard Format Citation in Motion by Section Aspect Harvard […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?