Performance Day CEE podsumowanie

...

27 września 2018 r. zapisze się na dobre w historii performance marketingu i afiliacji. Tego dnia w Warszawie odbyła się konferencja Performance Day CEE, na której zgromadzili się nie tylko liderzy polskiej branży i rodzimych firm, ale także eksperci z ponad 10 państw regionu CEE. To wyjątkowe, międzynarodowe wydarzenie, organizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę), zapoczątkowało cykl konferencji, które będą się odbywać co roku.

 

Dla branży e-commerce, performance marketing i afiliacja to jedne z ważniejszych obszarów działań. 

 

Trendy, trendy, trendy!

Podczas konferencji Performance Day CEE polscy i międzynarodowi prelegenci opowiadali m.in. o najważniejszych trendach z obszaru performance marketingu i marketingu afiliacyjnego, jakich można się spodziewać się w 2019 roku oraz o tym, co nas czeka w social media w przyszłym roku.

 

Inspiracje, case studies i nowe technologie

Poruszono zagadnienia dotyczące m.in. machine learning, atrybucji, customer journey, zaawansowanej reklamy w social mediach czy analizy danych.

Uczestnicy konferencji mogli zobaczyć case studies: Answear.com, home&you czy Euroloan.

 

Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:

  • Matthias Stadelmeyer, CEO, Tradedoubler Global
  • Kevin Edwards, Global Client Strategy Director Awin
  • Karel Tlustak, CEO Business Factory & ROI Hunter
  • Marek Roszka, expert in development on the Slovak and Czech market Answear.com
  • Philip Keckeis, Director International Operations TradeTracker.com
  • Karolina Twardosz, SEO Team Leader Semahead
  • Agata Pilacińska-Jakubowska, Performance Development Manager CEE Google Marketing Platform
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director Cube Group
  • Mateusz Nić, Client Service Director Cube Group,
  • Justyna Sobolak, Group Account Director TradeTracker Poland
  • Jarosław Miszczak, Head of Client Service Bluerank

 

– Od kilku lat skupiamy się na rozwoju gospodarki cyfrowej starając się uwzględniać wszystkie jej aspekty, w tym istotny marketing internetowy dla e-commerce. Konferencja jest ważnym elementem strategii, zwłaszcza, że są prowadzone w skali CEE ? podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

Międzynarodowy networking

Oprócz ogromnej dawki wiedzy przekazanej podczas Performance Day CEE, organizatorzy bardzo dużą wagę przyłożyli także do globalnego networkingu i międzynarodowej wymiany doświadczeń. Podczas wydarzenia było przygotowanych kilka takich stref. Dla ok. 200 uczestników przygotowano kilka stref:

  • business area ze spokojną przestrzenią do rozmów na najwyższym szczeblu i streamingiem na żywo z wystąpień prelegentów,
  • networking zone z przestrzeniami do rozmów i fast business dates,
  • kameralna strefa expo dla firm, które chciały zaprezentować swoje produkty oraz usługi.

Po zakończeniu konferencji odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2018. Był to pierwszy w Polsce konkurs poświęcony efektywności działań tylko i wyłącznie w obszarze performance i afiliacji obejmujący obszar CEE. Po raz pierwszy polskie firmy mogły pokazać swoje międzynarodowe działania. Także zagraniczne podmioty mogły po raz pierwszy powalczyć o statuetkę w Polsce.

 

Pomysł na zorganizowanie konferencji powstał podczas spotkań grupy merytorycznej performance marketing e-Izby. Postawiliśmy sobie jasne cele, rozwinęliśmy konferencję i konkurs na region CEE, tym samym sprawiając, że to pierwszy międzynarodowy event z obszaru performance, i o tak dużym znaczeniu, jakiego jeszcze w Polsce nie było ? mówi Paulina Wojczyńska, Project Director e-Izby.

 

Firmy, które zostały Partnerami konferencji to: Semahead, Awin, Tradedoubler.

Konferencję wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Partronat medialny nad konferencją objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl

Zobacz także:

What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?
What exactly is the most beneficial homework creating company on Reddit?

What’s a fantastic matter for the investigate paper on a career? How to Choose Pay Someone to […]

Czytaj więcej
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?
What does one do should you you should not know what to write down in your essay?

The best way to create a great exploration paper about youngster abuse? Facts, Fiction and Get Essay […]

Czytaj więcej
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why
What Nearly almost every Process Is Expressing About Harvard Format Citation Is Totally inappropriate and Why

The Experimented with out and Reliable Methodology for Harvard Format Citation in Motion by Section Aspect Harvard […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?